Öldüm öldüm dirildim
KAAN SEZYUM KAAN SEZYUM

Kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz başka çaresi yok. Sonuçta Allah’ın işine karışılmaz. İdealimizdeki dünyadan bi haber, hoşgörü yoksunu, gençliğini yaşayamayan gençliği mi istiyoruz. İlkokuldan lisansüstüne kadar kendi müesseslerimizi kurup geliştirmemiz gerekiyor. Müessese dediysem adı okul. Ama biliyorsunuz artık hiçbir şey okumadan öğrenmeden de mezun olup isitediğiniz işi yapabiliyorsunuz. Sonuçta yeni Türkiye’de uzmanlık değil, biat geçer akçe. Kim daha fazla sessiz kalırsa iş yaşamında basamakları beşer onar çıkar.

Günümüzde hizmet standartaları çok yükseldi. Hepimizin elinde akıllı telefonlar var. Telefonlar bile bizden akıllı neredeyse. Milyarlık telefonlarla yine ayrımcılığı, tahammülsüzlüğü yaşıyoruz.

Sadece altyapıyı kurmanın yetmediğini gördük. Mesela bakın FATİH projesi… Ne oldu? O kadar curcuna kopardık, şimdi kaldı öyle… Devam eder mi, bundan sonra başka bir proje mi olarak evrilir bilemiyoruz. O yüzden dediğim gibi altyapı da yetmiyor.

Burada alt nesillere verilecek eğitim için çok ciddi çalışma yapılması şart. Ciddi dediysem zaten tüm okulları neredeyse büyük kantinlere çevirdik. Gençlerimiz ailesinden zaten eğitim alamıyor, sokaklarda, parklarda hayatını yaşayamıyor, okullarda da bilim ya da güzel sanatlar konusunda pek bir eğitim vermediğimiz için kısıtlı bir dünya görüşünü geliştiriyoruz.
oldum-oldum-dirildim-142526-1.
Zürriyetimizi artıracağız, neslimizi çoğaltacağız. Sonuçta biliyorsunuz, AB’nin toplam nüfusu 494 milyon. Biz de daha çok üreyerek daha çok evlat yetiştireceğiz. 100 milyon olsak şöyle fena mı olur. Paso trafikte bekleriz.

Sonuçta herbirine bakacak, onlarla ilgilenecek, onları güzel yerlerde güzel bir şekilde yaşatacak ya da eğitecek halimiz yok. İş gücümüzle tüm dünyaya egemen olacağız. Gençlerimizi eğitemesek de sorun olmaz. Aile planlamasıymış, doğum kontrolüymüş, hiçbir Müslüman aile böyle bir anlayış içinde olamaz. Allah ne derse, Peygamberimiz ne derse o. Bir önceki görev annelerindir.. O yüzden bundan sonra hastalanırsanız antibiyotik filan almayın. Zaten her şeye dayanıklı bakteri çıktı. Kaderiniz bir kere yazılmış, değiştiremezsiniz. Daha iyi bir ülkede yaşamaya çalışmanın anlamı yok. Hep birlikte kültürsüz, anlayışsız, hatasını kabul etmeyen, her fırsatta kendisi gibi olmayana saldıran evlatlar yetiştirirsek zaten bir noktada beton gibi bir kalabalık oluruz. Bizden başka kimse bizim gibi yaşamak istemez.

Gençler geleceğimiz, gelecek demek gelişmek demek değil. Ecdadlarımız nasıl takılıyorsa öyle takılabiliriz. Sonuçta hayattan ne bekliyorsunuz? Mutlu olmak mı? Özgürlük mü? Dilediğinizce gezip dolaşmak mı? Bırakın bunları. Bize daha çok çocuk lazım. Ucuz iş gücü olur bunlar çok güzel. Birkaç seneye bir bakmışsınız Avrupa’nın hemen yanında yeni bir Çin oluveririz belki de.

Hoş AR-GE konusunda, teknoloji, ürün geliştirme konusunda pek iyi değiliz. Bizden ara eleman yetişsin, o bile yeter. Milyonlarca ara eleman, milyonlarca ne derseniz yapan insanla tüm dünyayı ele geçirebiliriz. Aynı Game of Thrones gibi düşünün.

Bakın mesela Game of Thrones’da bir iki bölümdür Arya Şıtark bi sokak tiyatrosunu izlemeye gidiyor. Günümüz Türkiye’sinde o tiyatrodaki kadar bile eleştiri yok artık. Yani geçmişten çok daha ilerideyiz. Zaten sanat manat boş işler.

Gün bizim günümüz, hadi gelin artık ezilen değil ezen olalım. Heykellere sinirlenelim, karikatürlere küselim, şiirleri, kitapları okumasak da yasaklayalım. Gerek yok fazla kafayı çalıştırmaya. Burası Türkiye yok öyle. Kimse medeniyette bize bir şey diretmesin. Binlerce yıldır topraklarımızda yaşamış medeniyetleri bir kenara bırakalım.

Yeniden diriliş bunu gerektirir. Yeniden dirileceğiz, reklam arası sona erdi, şimdi herkesin zorla izleyeceği ve ömrünüzün izlerken bir anda geçip gideceği filme başlıyoruz.