Yalın, yoğun, çarpıcı bir oyun "Ted Bundy." Kosta Kortidis gibi parlak bir genç yazarımız var. Ne mutlu bize!

Kemal Başar'ın kurucu sanat yönetmeni olduğu Tiyatro Keyfi üst üste etkileyici yapımlar gerçekleştiriyor:
www.tiyatrokeyfi.com.tr

suc-lu-portresi-258337-1.

Borusan Oto Dolmabahçe Sahnesi, kumpanyanın yuvası. Ben Bahariye'de, Ak'la Kara sahnesinde izledim: Onlarca cana kıyan bir sapığın idam öncesi son saati… Ted Bundy gelmiş geçmiş en berbat "seri katil." Neden mi? Yazmayayım. Elim varmıyor.

Tiyatro Keyfi'nde tüm yapıtlar “enazcı” (minimalist) bir anlayışla yönetiliyor. Bir bakıma, şiir anlayışıyla. Kemal Başar konu belirleyip piyes yazdırıyor. Cahide Sonku, Camille ve Ted Bundy bunun örnekleri. Şöyle diyor Başar: "Ted Bundy'yi iki kez yönetmen yardımcılığını yapan Shyqri Caushaj yönetti. 25 yaşında, Arnavut. Benim çizgimi, hiçlik arayışımı çok iyi biliyor. Yüksel

Aymaz'ın cesur ışık tasarımında yalnız iki projektör var."

Dekor ve kostüm tasarımı bu oyunda da Murat Gülmez'in imzasını taşıyor.

Usta yönetmenliğini bildiğim Kemal Başar'ı olgun bir oyuncu olarak izleme fırsatı oldu bu.

Haklı ödüller kazanan Reha Özcan çetin bir portreyi parlak bir inandırıcılıkla oluşturuyor.

Tiyatroseverler kaçırmasın bu oyunu. Ayrıca, hukuk, sosyoloji, psikoloji ve suçbilimi ile ilgilenenler için ilginç bir gözlem ve yaşama olanağı.

Suçlu portresi bir ortam portresidir, aynı zamanda.

Hayatı en iyi yansıtan sanat dalı tiyatrodur, kanımca.

Tiyatro Keyfi'nin gizli bir adı var benim için: Tiyatro Gücü.

Daha donanımlı ve güçlü yaşayabilmemiz için var bu kumpanya.

Ömürlü olsun.