Kaan Sezyum

Kaan Sezyum

Güvercin misali

Giresun’daki sel felaketinin ardından admin Giresun’da… Binlerce insan yan yana durdu, havadan tebaya atılan keyif çaylarını kapıştı… Aynı camilerin önünde...

Büyük boy cehalet

İyice olduk artık. Rakiplerimiz cehalette radikal dinci gruplar neredeyse... Tarihi eser yağmalama bizde, estetik bilmemek bizde, insan hayatını hiçe sayma,...

Gündem: Diriliş

Bu hafta muhteşemlikten başımıza vallahi de billahi de bir iş gelecek. İnanılmaz yazılar, inanılmaz yazarlar, inanılmaz yağlar, ballar...

Dev bir mağara

Ülkemiz maalesef dev bir mağaraya dönüştü. Her gün korkunç bir haber geliyor… Bir canımız daha gidiyor, Pınar gibi bir arkadaşımız daha...

Naber lan fakirler?

Ölemediniz mi hâlâ? Ya pis fakirler size çok üzülüyorum. Paso hayatta kalmaya çalışıyorsunuz. Biz krallar gibi yaşıyoruz. Tamam...

Türkiye nereye gidiyor?

Hoşuma gidiyor galiba. Baroları da paketle abi, gereksiz seçilmiş vekilleri de pistten alalım, seçilen belediye başkanlarının kayyumlayalım, açıkta...

Zehir gibi bir gençlik

Evet, görselde bir takım genç, bir masanın önünde toplanmış. Hepsinin yüzleri, akılları, pırıl pırıl, parlak bir geleceğe olan...

Virüs tatile çıktı

Normal iyi geldi mi sevgili okur? Virüs zaten Marmaris’te Sincapbükü’ne taşınmış dediler. İşi gücü bırakmış, kimseye bulaşmayacakmış… Gençlerimize...

Viktor Hügo’nun da yazdığı gibi…

Gündem artık benim için izlenmesi ve takip etmesi çok güç bir şey haline geldi. Yani bir kere zaten...

Virüs Efendi’nin imkânsız hikâyesi

Haberler harika ya… Normalleştik a genşler? Biz baya böyle gürül gürül normalleştik. Aniden oldu normalleşmemiz. Mesela, bir gün virüs birden...

Bomboş bir gelecek…

Karantinadan çıkılamamış, geçiş garantili yollar yaz demeden, kış demeden vatandaşa iyice geçmişken, her şey daha normalleşememişken beklenen şey gerçekleşir ve...

Yeni normale doğru yolda

Bahar gelmiş, evin yanındaki ceviz ağacının kıymetini bir kez daha anlıyorum. Çoğu insanın yaşamak isteyip de fırsat bulamadığı...

AVM duvarı özleyen bebek

Her şey çok yolunda, ekonomi tıkırında… Bir iki tane iç savaş çığırtkanı, onu keseriz, böyle listem var, karınızı alırız,...

Normale dönüş

Hayırlı olsun normale dönüyormuşuz. Açıklama her zamanki ve olması gerektiği gibi en yetkili makamdan geldi. “Ama bu yeni bir normal...

Uzay Çağı

Bazen diyorum ki, uzaylılar çoktan geldi. Amaçları dünyayı ele geçirmek… Ama şöyle bir şey olmuş Uzayda radyo sinyalleri...

Medeniyette inecek var

Medeniyet ya da uygarlık nedir? Nasıl medeni olunur? Gelişme, ilerleme nedir? Nasıl gelişilir, nasıl ilerlenir? Bizim...